Naar huis

20 april 2023 - Livingstone, Zambia

Lieve familie en vrienden,

Na afscheid te hebben genomen in Mfuwe zijn we naar Katete gereden waar we met oude vrienden hebben gegeten bij Benson in Kachipu, en heerlijk herinneringen hebben opgehaald op de markt en in het St Francis Hospitaal. Vervolgens via Lusaka naar Livingstone gereden waar we genoten hebben van de Victoria Falls en het Chobe National Park in Botswana. Gisteren een fantastische excursie gehad met een game drive daar en een boottocht over de Zambezie waar het vierlandenpunt zich midden in de rivier bevindt. Dus glorieus op de foto staan op het vierlandenpunt was er voor mij helaas niet bij maar alles veel beter dan de grenspaal in het Reichswald in Nijmegen, in elke windstreek een ander land voelde goed!

Maar weer bekeken ze mijn paspoort bij de grensovergang met Botswana minutieus, overleg met collega, ik kreeg er wat van!

En Leopold had wel zijn paspoort maar niet zijn Report Order bij zich, kon uiteindelijk toch door. Nu maar hopen dat we morgenavond probleemloos het land uit kunnen!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, leuk om Ank Afrika te laten proeven en verheugen ons ook weer zeer om thuis te komen en jullie allen weer te treffen!

Bedankt voor jullie support, Rabecca's gebouw is al gevorderd tot het dak.

Alle liefs en tot gauw, Ank, Leopold en Threes

1. Jakimetz:
    20 april 2023
    Goede reis voor Julie en veilig thuis!
    Hugs, John en Luce❤️
  2. Ans v Hees:
    20 april 2023
    Heerlijk genieten nog en een heel goede reis naar huis !✈️
    Gr Ans en Han .
  3. Ank:
    20 april 2023
    Ik heb enorm genoten van mijn eerste bezoek aan Zambia en dat met Threes en Leopold te mogen beleven….. magisch❣️
  4. Nelleke Hartmanns:
    20 april 2023
    Leuk om te lezen lieverds, hoop op een soepele terugreis! Maar ach, jullie zijn inmiddels bedreven in omgaan met (on)verwachte reisincidenten xxx
  5. Eri:
    20 april 2023
    Tot snel ziens! Goed reizen en keep on smiling bij de paspoortcontroles Threes.... mooie groet, Eri
  6. Ton en Maria:
    Dag Threes en Leopold,
    Wij wensen jullie een hele goede reis!
    Nogmaals hartelijk dank voor de mooie verhalen, de prachtige foto’s en de filmpjes!
    Tot ziens in Boxtel!
    Groetjes van Ton en Maria 🌹🌹🌹
  7. Joke van Geel:
    20 april 2023
    Baie dankie voor jullie mooie en soms herkenbare verhalen. Fijne en voorspoedige terugreis 🥰🥰
  8. Rian Walters:
    26 april 2023
    Wat mooi om te lezen dat jullie mooie afsluitende dagen hebben gehad. Ik heb dat de terugreis goed is gegaan en dat jullie veilig thuis zijn.