huisje
12 januari 2017
Deze foto werd gemaakt op 12 januari 2017 met een Canon Powershot SD870 Is.
1 Reactie
-
Jo:14 januari 2017Jullie hebben wel een grote tuin zeg. Lijkt wel een beetje op jullie tuin en tuinhuis in Boxtel. Gelukkig heeft Leo de fles wijn al gevonden en zie ik dat jij er nog bij kan lachen dus komt helemaaaaal goed. Als ze jullie in actie zien, willen ze jullie niet meer kwijt daar, zet 'm op! X
»

