huisje2

12 januari 2017

huisje2

Deze foto werd gemaakt op 12 januari 2017 met een Canon Powershot SD870 Is.

2 Reacties

  1. Jan en Rianne:
    12 januari 2017
    Zeg..... Ik zie inderdaad een piepklein huisje.... Maar ook Leopold aan de fles !? Oh ja...dorie.. Er was immers ook geen glas. Jullie redden je wel. Je wordt inventief en dat is een creatief avontuur op zich. Alle begin is moeilijk maar het komt goed.
  2. Hella kneepkens:
    13 januari 2017
    Wat leuk om zo met jullie mee te reizen!
    groetjes Hella