tor

11 januari 2017

tor

Deze foto werd gemaakt op 11 januari 2017 met een Canon Powershot SD870 Is.

3 Reacties

  1. Jos Crusio:
    12 januari 2017
    Wat een verhaal, maar gelukkig zie ik Leopold voor jullie huis met een fles bier, dus het valt toch wel een beetje mee.
    Veel plezier!!
  2. Nori:
    12 januari 2017
    Ik lees en zie 2 stoelen op een Afrikaans terrasje voor de deur , liefde onder de klamboe , een biertje , een schattig ieniemienie huisje ..en dan gaat het nog mooier worden ! Veel succes
  3. Stef Rietbergen:
    13 januari 2017
    Moeizame start luitjes. Ben echter optimistisch over het verder verloop, want ik zie Leopold al met ene lekker biertje in de hand. Overigens is zo'n klein huisje ook heel leuk. Leopold heeft wat dat betreft genoeg ervaring in kleine twee persoonstentjes. Dus kop op en dan komt alles goed. Uiteindelijk zitten ze natuurlijk wel te wachten op jullie daar.