zondag 19 maart

19 maart 2017

Heerlijk, we hebben onze eigen auto, een stoere 4x4 terreinwagen waarin wij elke kuil kunnen weerstaan en dat is hier geen overbodige luxe, zeker niet nu aan het einde van de regentijd. Ook het gevoel van vrijheid hangt samen met het hebben van vervoer zodat we kunnen gaan waar we willen. Men rijdt hier links met het stuur rechts, het is gelukkig wel een automaat, dus schakelen aan de voor ons verkeerde kant is niet zo’n probleem. Leopold had al een paar keer gereden maar ik niet dus heb ik gisteren vanaf Chipata de vuurdoop gehad. Ik ben niet zo’n held en autorijden is sowieso niet mijn hobby maar een gevoel van vrijheid als ik niet durf te rijden zonder Leopold is een beetje loos. Het ging prima dus dat is geen beletsel om lekker te gaan toeren!

En nu samen met Truud en Thom want die  zijn woensdag gearriveerd en we hebben het reuze gezellig: Thom vindt het leuk om te klussen dus Leopold heeft een hele lijst gemaakt van werkzaamheden: het ziet ernaar uit dat Thom zijn ticket moet omboeken want de lijst is te lang aan het worden! Vandaag werkt Leopold mee geloof ik en gaan ze een kippenren maken.

Komende week naar het Luangwa wildpark, daar verheug ik me zeer op.

Fijne zondag allemaal en veel liefs van Leopold en Threes

1. Joke van Geel:
    19 maart 2017
    Dat zal een mooi avontuur worden.
    Wij zijn ook met vier onderweg naar een wildpark, alleen laten ze mij halverwege bij vrienden achter voor een golftrip. Heb geen prettige ervaring met olifanten vandaar. Jack is helemaal gek op gamedrives en heeft niets met golf. Dus Leopold en Threes, geniet van de trip met jullie vrienden, maar nogmaals : kijk uit met de olifantjes. Gr Jack en Joke xxx
  2. CSM van Dijk:
    19 maart 2017
    Goede ontwikkelingen, Threes en Leopold. Ik kan me voorstellen dat het hebben van een auto je wat meer vrijheid geeft. En zie ik Leo nou in zijn fietskleding zitten op de foto?
    Fijne tijd met je zus en zwager en liefs,
    Claar
  3. Ingrid:
    19 maart 2017
    Wat een avontuur met jullie terreinwagen. Ik kan mij wel voorstellen dat jij dan wat meer vrijheid hebt. Veel plezier met klussen, Leopold. Tot de volgende keer. Groetjes van Ingrid
  4. Ton en Maria:
    19 maart 2017
    Wat een prachtauto! Heel veel succes met de kippenren en veel plezier in het wildpark!
    Groetjes Maria
  5. Jo:
    19 maart 2017
    Het gaat goed daar dat zie ik wel. Geniet ervan!
    ps: mooi worstje
  6. Juul&Olaf:
    19 maart 2017
    Zo hé, een 'echte' Landcruiser toe maar! En wat een mooi stil leven heb je gemaakt Threes! Het mesje op de voorgrond geeft wel mixed emotions moet ik eerlijk zeggen (:
  7. Juul&Olaf:
    19 maart 2017
    Toe maar, 'echte' Landcruiser! En wat een mooi stil leven heb je gemaakt Threes! Het mesje op de voorgrond levert wel gemengde gevoelens op (:
    Groet aan T&T!
  8. Ans v Hees:
    19 maart 2017
    Prachtige auto en ik kan me voorstellen dat het een heerlijk gevoel van vrijheid geeft .Geniet van jullie trip naar het wildpark .en Thom ik ben benieuwd naar het resultaat van je timmerwerk .
    Heel veel groetjes ook aan Truud en Thom ..
  9. Miny en Herman:
    1 april 2017
    Wat een luxe, een 4x4 auto. Daar kun je zelfs mee van Boxtel naar Liempde rijden en misschien nog verder. Dat is nog eens vrijheid!
    Geniet ervan. Wij genieten hier van het prachtige voorjaarsweer. Volop lente.
    Lente kennen ze bij jullie waarschijnlijk niet.
    Als de kippenren klaar is, dan nog de kippen. Advies kun je mij vragen als oud kippenkenner!
    Tot de volgende keer.

Miny en Herman